צלם:
-
מילות המפתח: עלייה חמישית, עישון, פרסום
מודעת סיגריות שיוצרו בארץ ישראל החל משנות העשרים על ידי חברת "האחים מספרו בע"מ". במודעה עידוד לקניית תוצרת הארץ במטרה להגן על היצרנים המקומיים. /למידע מלא...
צייר:
-
מילות המפתח: פרסום, מותגים, יהודי ארצות הברית
בפרסום מוצג הג'ינס כביגוד הטוב ביותר לחוואים, למכונאים ולכורים. הג'ינס הגיע לארצות הברית על ידי לוי שטראוס, סוחר יהודי שהיגר ב- 1847 מגרמניה לארצות הברית, והוא נמכר כבד מכנסיים המתאים לעבודת כורי הזהב. חיזוק מכנסי הג'ינס על ידי שימוש במסמרי נחושת שיפר את עמידותם ואת חוזקם. את הפטנט, שנקרא "שיפור בהידוק הכיסים", אישר משרד הפטנטים האמריקאי ב- 20 במאי 1873 על שמם של לוי שטראוס וג'ייקוב דייוייס, חייט מנוָודה, שהגה את הרעיון. כך נוצר מותג הג'ינס ליווי'ס. /למידע מלא...
מילות המפתח: כרזות, פרסום, מכוניות פרטיות
הכרזה מציגה אישה לבושה בקפידה משוחחת בטלפון כשמחוץ למשרדה חונה מכונית פוֹרד (Ford). מכונית הפורד, מושא כרזת פרסומת זו, מוצגת כמוצר צריכה המיועד לבני המעמד הבינוני ולא לעשירים בלבד.
/למידע מלא...
קהל יעד: כולם שפה: עברית
נמצאו: 3 תמונות בתיקייה זו.
קיימים פריטים נוספים בתיקיות המשנה.