מחברת:
מירי שטיינהרדט
מילות המפתח: חינוך, יהודי גרמניה, ציור
במאמר דיון בהשפעתם של העולים הייקים על דרכי ההעברה של גישת הרפרום פדגוגיק בתחום החינוך לאמנות ועל תרומתם להוראת הציור בארץ. המסקנה של הכותבת היא שהמטען התרבותי-גרמני שנקנה בבית, ועוד יותר המטען החברתי שהתווסף מחברוּת בתנועת נוער היו בעלי השפעה מרובה בעיצוב עולמו של העולה הייקה. לעומתם, היה בית-הספר בעל השפעה מועטה. /למידע מלא...
קהל יעד: תיכון,
תיכון ומעלה תאריך: 2007 שפה: עברית